Každý z nás, ať už žáci nebo učitelé, se „pereme“ s domácí výukou jinak. Doba strávená u počítače se až neúnosně prodloužila a pohybu je málo. Tak proč nevyužít možnosti, které nabízí volitelný vyučovací předmět Dobrodružství s vědou v osmém ročníku. Žáci dostali na vybranou, jestli
si udělají jednoduché pokusy, nebo zůstanou u počítače a zpracují pracovní list.

Drtivá většina z nich se vrhla na první variantu a pustila se do pokusů. Stačili si tak vyzkoušet obří bubliny, udělat tornádo v láhvi či kouzelnou láhev. Trochu je pozlobil provazochodec, kterýu vyžadoval správně určené těžiště.

Někomu se dařilo a někomu úplně ne. Ráda jsem četla i hodnocení dětí. Někteří se svěřili s nedůvěřivostí rodičů, zda pokus bude fungovat a čekali s nimi na výsledek. Další psali, že se těší na nové pokusy a jiní zase zapojili i svoje rodiče, aby je s pokusem vyfotografovali.

Všem patří pochvala nejen za splněný úkol, ale i za snahu a nasazení s jakým pracovali. Pochvala patří i rodičům, kteří si ve svém nabitém programu našli čas a své děti podpořili.

Mgr. Dana Vaňková

IMG 20200610 162703

IMG 20200526 134735 resized 20200526 015359568